петък, 29 април 2011 г.

Como Agua Para Chocolate



Гледах "Como Agua Para Chocolate" през зимата по време на една от често обливащите ме испаноезични вълни. Тогава в някакъв форум го бяха похвалили страшно много и аз бързо го свалих и за една вечер погълнах и него, и доста по-бруталния "Amores Perros". Впоследствие разбрах, че е направен по книга. А вчера си я купих и се запознах със супер милата авторка Лаура Ескивел. Която най-любезно изчака цялата опашка, събрала се пред нея в "Пингвините" под СУ и успя да обърне индивидуално внимание на всеки без следа от отегчение в погледа. Беше цялата в лилаво, приличаше на някаква магьосница, излязла директно от някоя своя книга, изпълнена с магически реализъм. Ескивел явно не държи много на авторските права, защото гореспоменатият филм може да се гледа безплатно навсякъде, дори в ютюб, а книгата и на испански, и на английски е качена в интернет за свободно сваляне. След срещата си с нея подарих книгата й на майка ми и по някакво странно стечение на обстоятелствата в ръцете ми попадна "Градът на зверовете" на друга латиноамериканска писателка - Исабел Алиенде. И, въпреки че ми остават още 50 страници, в които може всичко да се прецака и лесно да стане супер лигаво, я препоръчвам горещо на всеки, който иска леко, приятно четиво за магиите на Амазонка и силата на природата.

Няма коментари: