петък, 28 ноември 2008 г.

Моля, без паника!



Имам ужас от земетресения. Сигурно е заради детския ми спомен как тичам надолу по стълбите от 7-мия етаж, заедно с дядо ми, майка ми и току що родената ми сестра. Така че не обичам да ме плашат без основание. Искам сега някой да поеме отговорността, че се разпространява невярна информация. Някакъв самозван професор, че и доктор от Нов български университет Ангел Гюров за пореден път обясняваше миналия четвъртък, че очаква(?) силно земетресение на 27 ноември в София. Човекът не е дори сеизмолог, а доколкото знам просто хидролог. Напоследък в "Дарик" постоянно му дават трибуна за смешни предвиждания. Дори при трите сравнително силни земетресения в София по-миналата седмица пак под новината, че е имало трус директно се обясняваше как той бил пророкувал голямо разрушително земетресение лично на Мартин Карбовски:"Проф. Гюров посочи, че земетресение от мащаба на китайското ще удари района на София в обозримо бъдеще." Нямах представа кое китайско земетресение е имал предвид "пророкът", но знаех, че ме е страх и такива неща не искам да чета, докато екранът на компютъра ми продължава да се клати! Вчера пък, въпреки опитите ми за трезво мислене, тамън преди да заспя се сетих, че е 27-ми. Днес го обсъждахме и с други паники като мен и те ми казаха, че също ги е било шубе. Земетресенията не могат да се предвиждат точка.

Няма коментари: