вторник, 11 ноември 2008 г.

Идеалният продукт



Интересен Обаманализ, който мразех през цялото време, докато го четях. И все пак ме изненада трезвият поглед на авторката - хвърля кофа със студена вода върху главите на скандиращите в екстаз под прозореца й "йес уи кен". Идеалният продукт, щипка култ към личността плюс обичайна доза световна конспирация. Днес въодушевено цитирах на мама Капитал-ното мнение, че дори в моменти на криза американската демокрация продължава да работи, за разлика от европейската и в миналото, и сега. Тя ми отговори пренебрежително към тона ми, че американците просто са доказали за пореден път любовта към месии на всяко общество по време на криза, които да "оправят" проблемите. Аз пък й отговорих, че те поне са имали досотен избор. Да бе - с две думи и аз съм поредният човек под прозореца на авторката.

Няма коментари: