вторник, 5 февруари 2013 г.

Бар Maze



Спомняте ли си онзи "Бар на края на вселената"? Добре, била съм веднъж-два пъти. Ама като всички такива места (има ги много в София, но особено често са в провинцията и Студентски град) ме потискаше с настоятелното си упорство да комбинира твърде много неща, за да се хареса на всички.

На всички или поне на онези бледи изморени хора със сенки под очите, които се чувстват длъжни да се забавляват в петък вечер, облечени в работните си костюми, докато дават ненужно много пари в отчаян опит да изглеждат красиви, щастливи и богати, в интериор, който задължително трябва да изглежда скъп, макар всъщност да крещи: "аз съм евтин, евтин, такъв съм, но поне съм лъскав" и това докато слушат някаква смесица от диско и ретро, от YMCA, David Guetta, Кейти Пери, Eye Of The Tiger, The Final Countdown, Big in Japan.. и всякакви такива ужаси, разбира се, комбинирани с Pink Floyd и Queen, за да бъде още по-болезнена цялата тази работа.

Хората сериозно трябва да спрат да ходят на такива места. Не бива да се оставят заведенията да правят компромиси с тях, докато угаждат на всички взети заедно. Тоталната липса на концепция толкова размива атмосферата, че я превръща в пълен буламач и, ходейки там, човек забравя кой е и какво изобщо харесва.

Това встъпление стана твърде дълго, но се ядосах. Та, мисълта ми е - затворили са "Бар на края на вселената".

... и на негово място са отворили нов. Казва се Maze. Написала съм го на латиница, за да се чудите и вие като мен това сега "мазе" ли е, "мейз" ли е, да не се изложим нещо..

Снощи минах от там и хората вътре изглеждаха особено симпатични (барманът, например, е поразително позитивен). В момента били заети да се отървават от стария интериор и клиенти, като казаха, че музиката доста им помага за последното (основно джаз снощи, а иначе и рок). Имат сервитьорки, но имат и Пиринско за 2.50, имат мента, имат и парти, посветено само на Хърби Хенкок с музика на живо, имат една голяма диско топка и още се чудят какво да я правят. Нямат много хора, така че отидете да го напълните. Предполагам, че няма да съжалявате.


Няма коментари: