вторник, 14 май 2013 г.

Костов, видео обръщение



Едно достойно и емоционално обръщение на Иван Костов, който подава оставка като лидер на ДСБ.

"Това е лично обръщение към членовете и симпатизантите, към привържениците на "Демократи за силна България", към тези, които сами се наричат "костовисти".[...] Сигурен съм, че ще преживеем тежки изпитания като общество и ние с вас като общност. И точно така съм сигурен, че вие последни ще се поддадете на хаоса и разпада, които ни обхващат.[...]"

Харесвам Костов. Но май е време да се отдръпне назад и Радан Кънев да излезе на преден план.

Ето и един много добър анализ на Евгений Дайнов по темата защо българите мразят Костов:

всичко се изсипва върху костов по простата причина, че той е най-големият; именно нему дължим, че българия е член на ес и нато – за разлика от македония и сърбия и беларус.
българите си живееха така, както бяха свикнали от 60-те години. ходеха на работа в държавния завод, където не работеха нищо полезно, но получаваха някаква заплата. междувременно вземаха от завода всичко, което им трябваше, за да работят и "на частно" – в сивия сектор.
костов наистина им "взе всичко" – взе им света, който харесваха, защото в него не поемаха нито рискове, нито отговорности.
свалиха костов… и го заместиха с царя, защото преведоха неговите витиевати послания на езика, който разбираха: "вервайте ми, аз ще ви оправя, аз ще ви дам..."

1 коментар:

Анонимен каза...

Не е е свързана с темата, но може да ти е интерестна:
http://www.webcafe.bg/id_1457680758

ПС: Още една причина да се гласува, дори при условията на неизбежност на статуквото :)