сряда, 23 март 2011 г.

Modern Art



10x2Yana&Olga

Това във връзка с изложбата, посветена на Еротиката в Галерията за модерно изкуство на Оборище 10, на която хванахме явно предпоследния ден, защото пише, че е била до 24 март. И въпреки че за произведенията, изложени там, важеше с малко по-голяма сила първата част от сбора, изложбата беше интересна, малко вулгарна и неспирно водеща към омагьосания кръг на горната дискусия. Дотогава не бях ходила в галерията, ужасна съм по отношение на изобразителното изкуство и съвсем не се интересувам. Но сега гледам да го поправя, доколкото мога с това, с което разполагаме в България. Малко ме плашат галериите и страдам от обичайния комплекс, че видът ми крещи: "Аз не разбирам от модерно изкуство", но тази малка галерийка е предразполагаща, никой не ти обръща внимание, дори ни казаха, че няма проблем да разглеждаме с чаши от онези тугоу кафета наблизо. Просто влизаш, гледаш и си тръгваш, няма вход, няма зли лели уреднички. Съвсем модерно.

Следва AMERICAN ART (1-ви април – 15-ти май).

Няма коментари: