четвъртък, 23 октомври 2008 г.

ЧРД



Влизам аз днес в сайта на бТВ. Интересува ме конкретно сутрешния блок „Тази сутрин”. Информацията, която търся, така и не я намирам, въпреки големите претенции на предаването. Но все пак получавам възможноста да се насладя на галерията на предаването. Която включва една единствена снимка – факсимилиме от поздравително писмо от столичния кмет Бойко Борисов до водещия Николай Бареков (роден на 16 октомври). От него става ясно, че между тях има топли „приятелски чувства”, ББ познава семейството му, определя Бареков като „безспорен професионалист”, „отговорен” и добър водещ с чувство за хумор. Аз с моето си просто око част от тези качества така и не съм успяла да забележа. Но не това е важното. Писмото си е типична честитка между не много близки, но уважаващи се взаимно хора. И все пак – защо това е единствената честитка, публикувана на сайта на най-гледаното предаване в българския ефир във времето между 8 и 9? Най-добре ли е написана? Само ББ ли се е сетил да честити на Бареков? Или само неговите пожелания са достойни за сайта на бТВ?



http://www.btv.bg/broadcasts/broadcast_info.pcgi?cont_id=258


Интересно ми е как един от най-харесваните ни политици, направил заявка за премиерското кресло догодина, е в толкова близки отношения с един от най-харесваните български водещи. А дори и да я има тази взаимна лична топлота защо трябва да бъде толкова ярко афиширана в публичното пространство без никой да й обръща внимание?


Няма коментари: