неделя, 27 юни 2010 г.

Парад, не парадиране



Тук може да намерите репортаж на бТВ по повод провеждането на вчерашния гей парад в София. Репортажът ясно показва грешката, която вчера направиха всички български медии. Сутринта фотографите и операторите се втурнаха след хомофобите, а следобяд разцъкваха с хомосексуалните. После обединиха двете в едно и... ето ти супер 5-минутен репортаж /съответно 2-3 страници/ в момент на липса на убийства, земетресения, войни и тем подобни запълващи дупките събития. Според мен обаче беше излишно да се говори за първото шествие. На омразата не трябва да се дава ефир, защото така се легитимира, а ние само си говорим за толерантност. Хейтърите от шествието със сигурност ще си останат такива, въпросът е, че докато ги дават по телевизията, поведението им ще се счита за нормално.

Примерно бай Пешо от втория етаж си седи пред телевизора и си казва "така, така, прави са си хората, не искам тия гейове да ми развращават децата." Защото средностатистическият българин като чуе деца и морал случайно минавайки покрай телевизора, сърцето му се свива и край. Оттам нататък върви го убеди, че никой няма да му пипа нито едното от двете.

На мен скин групичката ми изглеждаше доста по-страшна за бъдещите ми деца. Човекът, който каза, че не планира вечерта да се пържи в ада, а ще ходи на дискотека, бих си го взела даже за детегледач.

Няма коментари: