сряда, 16 декември 2009 г.

ГЕРБ–Атака.gov



Филтър

Коментирано

14:30 ГЕРБ и "Атака" правят референдум за новините на турски, 555 коментара
09:04 Руският посланик в НАТО: Източна Европа е виновна за напрежението между Москва и алианса, 192 коментара
15:05 Борисов: Поредицата престъпления не са случайни, 113 коментара
19:21 Само "Атака" остана до ГЕРБ за електронното следене, 99 коментара
19:25 Редакционен: Опасна глупост в градация, 96 коментара

Горе е днешният списък на Дневник с най-коментираните статии на сайта им. Само един един бърз поглед води до две от най-спорните теми около новите Народно събрание и правителство: референдума "за" и "против" новините на турски по БНТ и следенето на трафика в интернет и разпечатките от телефонни разговори за нуждите на МВР. Първото - дългогодишна мечта на "Атака" в лицето на Волен Сидеров, второто - на ГЕРБ в лицето на всичките бивши сътрудници на министерството, които не са малко в партията. На мен ми прилича на сделка. Освен това ми прилича на коалиционно управление. Още по-лошо - прилича ми на коалиционно правителство, изградено от Атака и ГЕРБ. На малки лъжички стигнахме до там и сега дори не се замисляме. Първо Синята коалиция не получи министерски кресла и съответно ГЕРБ се отказа от нейната парламентарна солидарност, после РЗС се разпадна, а сега вече популистките и опасни идеи почнаха да минават тихомълком и без много прозрачност.

2 коментара:

roxx каза...

прах в очите. правило се е и ще продължава да се прави със или без закон. 'що не се говори за по-наложителните неща като реформи в образователната и здравната система, икономиката и заетостта, например... може и да пропускам тези дебати, ама съм в сесия, така че ми е простено. ти от др. страна можеш да цопнеш нещо по тия теми. разрешавам:) или си се отказала да плуваш ср/у течението?

zarichinova каза...

Да съм се отказала? Та, аз съм изтъкана от негативизъм и срещутечение:)
Хората, които се занимават с висше образование в Бг от секретарки, през професори, до министри и чак до самите студенти трябва да бъдат уволнени. И всичко да почне отначало. Иначе от средното съм доволна.
А от другите социални теми по принцип не разбирам - особено здравеопазване и икономика. Трябва да отида пак до Испания, че нищо социално не е останало в мен.
Но тоя блог има нужда от разнообразие, права си. Мисля.