четвъртък, 7 май 2009 г.

6/5/09/Luxembourg



Въпреки че си бях обещала да не гледам записи от първите концерти на "Tour Of The Universe" на Депеш Мод, не се стърпях. И се вижда докъде ми стига волята. Точно мина първият концерт - вчера в Люксембург и аз вече преравям Ютюб. Сетлистът горе долу съвпада с този от първия концерт. Или поне в частта, която аз чаках - Walking in my shoes, A question of time, Never let me down again и, разбира се, Stripped. Много нови песни. И очаквано откриване с In Chains, която общо взето е създадена за откриване на концерти. Облеклото на Дейв в стил соцкелнер също си е там. Още малко по-космическа сцена и по-тъмни цветове. Абе с две думи - личи си, че за май това ще ми е основна тема.

А по отношение на предишния ми пост, за новия им албум, мога да кажа, че наистина лайв изпълнението е мнооого по-силно. Поне, ако съдя по изпълнението на "Come Back" от снощи. Дано се намери някой добър човек да запише и новият концерт, така както някой направи със стария. Не е слизал от плейъра ми от лятото на 2007, когато едно момиче ми го даде. Още 10 дни. :)





SETLIST

1. In Chains
2. Wrong
3. Hole to feed
4. Walking In My Shoes
5. It's No Good
6. A Question Of Time
7. Precious
8. Fly on the windscreen
9. Jezebel
10. A Question Of Lust
11. Come back
12. Peace
13. In Your Room
14. I Feel You
15. In Sympathy
16. Enjoy The Silence
17. Never Let Me Down Again
Encore:
18. Stripped
19. Master and Servant
20. Strangelove
21. Personal Jesus
Encore 2:
22. Waiting for the Night

Няма коментари: