сряда, 24 септември 2008 г.

3, 2, 1



„Описание на блога?”, светва въпрос в графата за мен. Измърморвам си под носа и го подминавам. Два дни по-късно, третият ми опит за блог стои празен и на заглавната му страница се мъдри само една зелена ябълка. Може би не мога да събера смелост и да отговоря на самата себе си за какво ми се пише, за какво си мисля. От всичко по малко със сигурност би звучало твърде тъпо – все едно си правя сборен диск с латино, метал и бийтълс, а после се чудя защо нещо не му е наред.

И все пак – започвам, пък каквото стане. Важното е да ги има първите 2 изречения, които винаги са най-трудни. Но все пак са пътят към узряването на ябълката..

Интересувам се от политика – вътрешна и външна. Дразнят ме политиците, които не обръщат внимание на проблеми като замърсяването, незаконните строежи, потъпкването на свободното слово. Все пак съм далеч от мисълта, че за тези проблеми не е виновно и самото общество – семейното възпитание, "лайфстайлът" на 4-членните семейства с по 4 коли, изхвърлянето на храна и вода и т.н. популярни в /почти/ целия свят проблеми. Наред с това се интересувам от филми, книги и музика и смятам, че в тях се крие поне част от разковничето на смисъла.


Няма коментари: